Jak można promować w Sieci firmę produkującą okna?
W zasadzie producenci okien nie powinni wychodzić z założenia, iż reklamowanie ich wyrobów bardzo się wyróżnia. Rozchodzi się o to, że promowanie okien raczej nie różni się od promowania spodni, hostelu, wypożyczalni łódek czy usług transportowych.
Jeżeli chodzi o reklamowanie okien, na pewno wielce istotne jest to, czy po prostu nasi odbiorcy są zadowolonymi użytkownikami okien. Jeżeli opinie są pozytywne, powinniśmy otworzyć konta w różnych społecznościówkach. Szczególnie profil w serwisie Facebook to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Jeżeli w odpowiedni sposób ogarniemy media społecznościowe, pewnie będziemy mieli sporo polubień na FB, wiele interakcji z ludźmi. Taka forma reklamy jest naturalna, ludzie to generalnie lubią.
Zasadniczo trzeba bardzo się starać, aby opinie dot. naszych okien były w Sieci pozytywne. Powinno być ich możliwie jak najwięcej. Dlatego właśnie zainteresowanie się buzz marketingiem bez dwóch zdań ma sens. Chociaż z kupowanymi opiniami to należy uważać, ponieważ z całą pewnością nie chcemy kłopotów wizerunkowych.
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach także ma całkiem sporo sensu. Jeśli dorobiliśmy się własnej strony internetowej, co w dzisiejszych czasach jest absolutnym standardem, powinniśmy też postarać się, aby internauci po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej haseł związanych z właśnie oknami, zatem z naszą branżą, zobaczyli na pierwszej stronie informacje na temat naszej firmy.
Jeżeli mówimy o oknach, wielce ważna jest jakość. Czyli w większości przypadków sama reklama nie może dać wystarczających efektów. Rozchodzi się o to, że ludzie najpierw chcą rozejrzeć się za producentami okien, ale potem i tak będą upewniali się czy faktycznie standard wykonania jest w porządku.